torsdag den 4. september 2014

Isabel Marant aw14 backstage billeder


Jeg er vild med Isabel Marants efterårskollektion. Jeg er vild med farveskalaen (grønne, brune, grå farver samt sort og hvid + tern) og jeg elsker materialerne. Jeg er vild med den afslappede andro-cool vibe og de superseje støvler. Jeg kan lide, at makeuppen er naturlig, og at håret er løst og tilfældigt.

Der er elementer, som jeg ikke er så vild med. Jeg er fx ikke så meget til de brede skuldre og især ikke sammen med højtaljede bukser. Jeg hader det ikke på catwalken, men på mig selv:S

Jeg lader mig inspirere af kollektionen til at bruge tøj, jeg allerede har, hvilket er den rigtige form for inspiration lige nu, når nu jeg skal minimere tøjkøb. 

Skal vi ikke bare se nogle backstage-billeder? Jeg skal advare jer om, at der er mange billeder... Jeg tog stort set bare alle dem, jeg havde gemt på min computer tilbage fra modeugerne i marts...

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET














































Ingen kommentarer:

Send en kommentar