onsdag den 3. september 2014

Street Style: Caroline Brasch Nielsen Continued....


Jeg får jo ikke rigtig taget nogle billeder, der dokumenterer min egen stil for tiden, hvilket jeg ellers kan se på blogstatistikken er de mest populære indlæg og som vel også er de sjoveste for mig selv at se tilbage på senere. Jeg ved ikke lige... Hader at spørge om folk vil tage et billede af mig (synes det er sjovere at tage billeder af andre:)) og så betyder det nok også noget, at jeg har haft rigtig, rigtig grim hud her på det seneste. 
I dag har jeg desuden bare sovet og sovet. Første skoledag i går tog hårdt på mig plus jeg også var på Fanø i weekenden, hvor der var tryk på med mor, bror og 4 børn!

Nå, men i stedet kan I jo sammen med mig følge en anden kvindes stil, som jeg har skrevet om og vist billeder af før. Den danske model Caroline Brasch-Nielsen er snart sagt i alle danske blade og på blogs nu. Hun er en rigtig it-girl. Hvis I trykker på etiketten med hendes navn herunder (eller trykker her), så kan I se alle de indlæg, jeg har lavet med hende før (modeserier + street style), og de går efterhånden et par år tilbage. 

Disse billeder viser vel street style billeder af CBN fra foråret og sommeren. Sommertøj er så kedeligt, fordi man stilmæssigt ikke kan være så kreativ med mange lag, men hun viser stadig rigtig fine looks. Hun er god til at blande noget kreativt med afslappet og praktisk. Hun ligner aldrig én, der er klædt ud. Hun ligner heller ikke en modepige med stort M, selvom hun vel egentlig er det. 
Forhåbentlig vil vi se hende under de kommende modeuger, og så skal der nok komme flere billeder, for hun er populær blandt gademodefotograferne:)

Ting, der går igen i hendes stil i denne omgang: Lala Berlin tørklæde, Chanel tasker, Chloe sandaler, buksedragter, lyseblå denim, hvid, pasteller,

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET


^Dette look er fra haute couture-ugen i Paris i juli. Dette look er der rigtig mange billeder af, så lad os lige se et par af dem eller tre



^Disse lettere komplicerede bukser fra den danske modeuge fortjener vist også flere billeder...



^Det er desuden godt at se hende smile!



















Ingen kommentarer:

Send en kommentar