torsdag den 4. december 2014

My one regret in life is that I am not someone else


Dette inspirationsindlæg er lidt i forlængelse af street style indlægget fra i går. Der er en del brunt suede/ruskind, men også brune farver i det hele taget samt en 1970'er inspireret feel. Nogle af billederne er dead on i forhold til hvordan jeg godt gad se ud, mens andre bare er pæne billeder; nærmer sig noget interessant; føles rigtig i sammenhængen!

Mens jeg har lavet indlægget, har vi hørt seneste afsnit af podcasten Serial. Følger I med? Uha, jeg kan godt lide det.

Jeg burde læse til eksamen, men hold op, hvor kan jeg ikke tage mig sammen. Min døgnrytme er vendt rundt, og jeg ved fucking ikke, hvordan jeg skal få styr på mit shit. På onsdag har jeg en 24-timers opgave, som jeg mangler at forberede mig rigtig meget til, men jeg udskyder og udskyder. Jeg er født uden rygrad and I don't know how to grow one!

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET



































Ingen kommentarer:

Send en kommentar