onsdag den 3. december 2014

Street Style inspo: There's something about suede


Jeg er tiltrukket af ruskind for tiden. Sådan mere end jeg plejer. Jeg er især tiltrækket er brunt ruskind, og hvis jeg selv skulle vælge et stykke tøj, så skulle det enten være en nederdel, en skjorte eller en kort jakke. Jeg ville nok fravælge frynser, selvom som I kan se på disse street style-billeder, så er der mange frynser. Det er bare ikke så meget ruskind a la wild wild west, som jeg er tiltrukket af, men mere noget bogligt og noget 70'er agtigt. Når jeg siger 70'er-agtigt, så er jeg ikke så meget til all-in 70'ere med runde John Lennon-briller, laaaaangt saltvandsfiltrethår, patchwork og flared jeans. Det skulle være mere clean og enkelt. Mere preppy, tænker jeg. 
Jeg kan godt lide den måde ruskind giver modspil til andre materialer som uld og bommuld, silke og denim. Ruskind er desuden ret fint at røre ved.

Anyways, der er ikke nogen af disse looks, der er helt, som jeg vil have det, men derfor er det en fin nok måde at vise jer ruskind...

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar