onsdag den 3. december 2014

3 x kjoler med A-formede skørter og lynlås fortil fra Louis Vuitton


Jeg kan rigtig godt lide disse kjoler fra Louis Vuitton - måske fordi jeg ved, at det er et rigtig godt snit til min egen krop. Desuden kan jeg godt lide hverdagskjoler, og jeg synes, at den har nok detaljer til stadig at være spændende og enkelt nok til ikke at være for meget.
Der er tre versioner af kjolen. Snittet er nogenlunde det samme - lynlås hele vejen ned, krave, talje, a-formet skørt og semi-kort. To af dem har lange ærmer, mens den sidste har korte ærmer og generelt virker lettere og knap så vinterlig. Derudover er de i tre forskellige farver - brun, blå og hvid. Materialerne er forskellige og der derudover lidt forskellige detaljer.
Jeg er nok selv mest på den brune, som jeg starter med i indlægget. Der er et eller andet ved brunt ruskind, der appellerer til mig for tiden.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET
Brun:













Blå:






















Hvid:








Ingen kommentarer:

Send en kommentar