onsdag den 3. december 2014

Victoria's Secrets Show 2014


I dag var der to stort opsatte modeshows, der battlede om internettets opmærksomhed: Chanel og Victoria's Secrets. Lidt i hver sin ende af skalaen? 

Victoria's Secrets årlige modeshow er lidt en guilty pleasure for mig. Vil man monstro kunne kalde det camp? Alt er overgearet, kunstigt, overstylet, OTT, men showet er ikke satire - det tager skam sig selv seriøst. Modens melodi grand prix... Bindeleddet mellem Miss World og modeverdenen?!

Victoria Secrets er egentlig slet ikke mig. Det er ikke min æstetik, og det er ikke min type brand. Showet gør naturligvis brandet genkendeligt for mig, men showet gør mig ikke til kunde. 
Men jeg er svært begejstret alligevel...

Modellerne minder mig om dengang jeg legede med Barbie-dukker. De ligner Barbie-dukker, og da hvert segment i showet har et tema er det endnu mere Barbie-agtig: The Exotic Traveller Barbie, The Dream Girl Barbie osv. I VS-termer hedder de bare ikke Barbies, men Angels. Mange af modellerne 
har vinger på. Det er pragtfuldt.

I år havde "vi" én dansker med, nemlig Josephine Skriver (øverst). Hun var en del af Pink University-segmentet, som henvender sig til et yngre publikum. Det er mindre sexet og risqué; mere fun og farverigt. 

Nedenfor har jeg valgt 3 billeder fra hver af de forskellige segmenter - så kan I selv selv danne jer en mening om showet... 
ps. showet bliver sendt i fjernsynet om en uges tid og kan som regel findes på youtube... Jeg har faktsisk aldrig set et show; kun set billeder derfra.


SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET:

^Showet åbnede med Behati Prinsloo - fantastisk navn - der havde gilded wings, hvilket passede med navnet på første segment: Gilded Angels. Ekstra info: Behati er gift med Maroon 5-forsangeren.

^Mere guld. Franske Cindy Bruna i gilded angels...

^Amerikanske Devon Windsor var også en del af Gilded Angels, og på tfs var folk vilde med hendes to looks... 

^Her er det den ene af årets to Fantasy Bras... Undertøj dekoreret med diamanter til en værdi af SHITTHATSALOT. Looket indgik i segmentet Exotic Traveller. 
Modellen Alessandra Ambrosia har i øvrigt været en del af Victoria Secrets i 15 år.

^Adrianna Lima i den anden Fantasy Bra. Hun har har været med lige så lang tid som Alessandra Ambrosio, men det er også deres sidste shows i år. 

^Her er en anden Exotic Traveller. Puerto Ricanske Joan Smalls med en fugl på ryggen?

^Martha Hunt med klassiske englevinger i Dream Girl-segmentet.

^Magdalene Frackowiack er en Dream Girl. Taylor Swift synger i baggrunden.

^Lily Aldrigde har muligvis en puddelhund på ryggen??? Hun er en Dream Girls...

^Og ser er der Pink segmentet som omtalt før.. Her er det svenske Elsa Hosk med grafitti-vinger?!!

^MIng Xi i Pink University Segmentet... Jeg tror, at Jeremy Scott digs it!

^Bregje Heinen i Pink getup. Ariana Grande synger i baggrunden.

^Sydafrikanske Candice Swanepoel i Fairy Tale segmentet. Hun er en af de mest benyttede Angels lige nu hos Victoria's Angels.

^Jamine Tookes har både vinger, vilde stiletsandalstøvler og blade omkring sig... Sig ikke, at det er let at være model. Godt gået!

^Ungarnske Eniko Mihalik i Fairy Tale... Hun er vist nok kæreste med den danske fodboldspiller Mathias "Zanka" Jørgensen...

^Maria Borges i Angel Ball-segmentet. Man må sige, at det snehvide sammen Marias smukke mørke hud ser ret fantastisk ud!

^Isabeli Fontana i segmentet Angel Ball.

^Hollandske Doutzen Kroes har faktisk født for et par måneder siden. Det kan man ikke se. 

 ^Og så tre billeder fra finalen... Josephine kaster kys ud til publikum

 ^Jourdan Dunn med sølvtalje laver peace-tegn

^Hej hej, tak for denne gang...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar