torsdag den 2. juli 2015

Farvede læderfrakker fra Miu Miu


Jeg har et eller andet med farvet læder, som jeg synes er ret flot og iøjnefaldende. Min veninde har lige købt en græsgrøn lædertaske, og den er virkelig flot og får noget ekstra, som den ikke have haft i sort. En anden veninde havde en gul taske i gymnasiet, som ganske vist også var imiteret, hvilket gør, at den ikke får lige så lækker patina, når den bliver brugt, men jeg faldt lidt for den gule "læder".
Jeg har selv en rød taske i imiteret læder, som måske lige mangler det sidste, fordi kvaliteten sucks (den er også ret smadret og jeg har ikke brugt den længe), men farven og looket minder lidt om Miu Mius røde frakke her. Den petroliumblå farve på nederdelen herover er også god på læder, synes jeg. Jeg kan også lide, når det bliver bordeaux. 
Man køber tit sort og en gang i mellem brun, men andre farver skal man altså ikke udelukke. Jeg elsker min blå lædertaske fra Bally og frygter den dag, den bliver for slidt. Jeg bruger den hele tiden. 

Miu Mius lange læderfrakker er nok ikke noget, jeg selv ville iføre mig. For meget læder på en eller anden måde, men jeg kan virkelig godt lide looket med de kraftige farver sammen. Den røde sammen med den blå herover er virkelig en visuelt stimulerende kombination.
Frakken kommer i rød, blå, bordeaux, sort og hvid, umiddelbart. De kommer med med nederdele i matchende læder.


SE ALLE BILLLEDER EFTER HOPPET








































Ingen kommentarer:

Send en kommentar