søndag den 26. juli 2015

Moschino - the Barbie Collection


Hvis man gerne vil ligne Barbie, kunne man denne sæson få hele hendes garderobe hos Moschino og mere til. Det er selvfølgelig den selvironiske Barbie med attitude og street cred, der handler hos Jeremy Scotts Moschino, men Barbie non the less.

Jeg er måske ikke så meget til stilen, men som tidligere Barbie-fan - jeg var mere tomboy end girly girl som lille, men jeg havde cirka hundred Barbiedukker - er jeg alligevel ret fascineret af konceptet. 

I indlægget her har jeg inkluderet alle de billeder, jeg har fundet i løbet af sæsonen i modebladene med Moschino-tøj - og de pieces, der ikke var pink. Jeg synes bare ikke, at I skulle snydes for de lækre gule frotté-styles eller de lækre hotpants med top i guldlæder.. udover alt Barbiegrejet!

Og bare rolig, selvfølgelig er Paris Hilton at finde på flere af billederne.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET


















































Ingen kommentarer:

Send en kommentar