søndag den 26. juli 2015

Mærkelige... seler? fra Céline


I de næste dage kommer der et sh*tload of indlæg med tøj fra foråret/sommeren. De skal lissom fyres afsted, før næste sæson for alvor begynder;)

Jeg elsker tøj og styling, der får mig til at tænke: Sådan vil jeg se ud! 
Men jeg elsker næsten lige så meget tøj og styling, der får mig til at tænke...Wuuuut?
What the Frank? 
Normalt tænker man ikke Céline og wack tøj i samme sætning, for Céline med Phoebe Philo i front har ligesom været forbilledet for den minimalitiske no fuss-stil, men jeg tror, at Phoebe måske begyndte at kede sig lidt, for de seneste sæsoner har budt på mange skæve looks med unødvendige, quirky detaljer og decideret mærkelige pasformer. 

Jeg tager det hele med. Jeg synes jo, det er sjovt med mærkeligt tøj, og det ville ikke være sjovt med så mange modeuger og nye kollektioner året rundt, hvis alt lignede sig selv, og ingen brands udviklede sig.

I år er en af de mærkelige påfund hos Céline nogle... seler? Jeg ved ikke, hvad jeg skal kalde dem? Det er nærmest seledekoration? Et gitter på overkroppen? Øverst kan I se den uden noget indenunder, men for det meste parres den med en matchende t-shirt under. Jeg ved ikke, om selegitteret sælges separat eller sammen med trøjen i butikkerne?
Den kommer vist i to versioner samt i to farver - hvid eller sort. 

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET













Ingen kommentarer:

Send en kommentar