lørdag den 17. oktober 2015

Models and dogs - og lidt om "oprydning".


Om nogle timer kommer min mor til Aarhus, og så skal vi ud og spise i aften, i morgen skal vi besøge Moesgaard og mandag skal vi se Dokk1 og den nye del af havnen, før hun skal hjem. Jeg glæder mig. Jeg er en af dem, der godt kan lide at bruge tid med min mor. 
Desværre roder lejligheden, og selvom vi har sagt til os selv hele ugen, at vi skulle gøre noget ved det, så er hverken Bjarke og jeg født med tage-os-sammen-om-at-rydde-op-og-gøre-rent-gen, så nu har vi kun et par timer til at snyde det pænt;) Man kan nå meget på to timer, men på denne i-sidste-øjeblik-før-gæster, vi altid kører, kommer man aldrig i bund, og de steder i huset (soveværelset), hvor gæster ikke kommer, bliver aldrig rigtig gjort rent. Jeg hader at gøre rent. Når jeg bliver rig, skal jeg have rengøringhjælp - det er min første "investering", når guldchecken lander (!?!!).

Anyhoodles, jeg elsker disse hundeindlæg, fordi jeg godt kan lide mode, og hunde (dyr i det hele taget) er awsome, så det må blive indlæg of the day. God lørdag!!!

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET
























Ingen kommentarer:

Send en kommentar