tirsdag den 6. oktober 2015

Ternet frakke fra Chanel


Chanel har lige vist show i Paris, men det er næste sæson.. Her er det en ternet frakke fra Chanel for denne sæson. Den er pæn, men jeg er også vild mad klassiske frakker lettere oversize og jeg får tilsyneladende aldrig rigtig nok af tern, så selvfølgelig kan jeg lide den. 
Den er ikke umiddelbart en vinterfrakke - jeg ville i hvert fald ikke gå efter trekvartærmer på min vinterfrakke, men hvis man er typen, der fx elsker lange skindhandsker, kunne man sikkert godt gøre det smart... problemet er bare, at man skal tænke på, at hvis man har lange ærmer under frakken, så kan man se dem, og det ser nok ikke altid lige godt ud?
Lige præcis denne Chanel-frakke er alligevel kun tilgængelig prismæssigt for de folk, der har en frakke til hvert outfit, og sikkert bare lige skal bruge noget lækkert over sig, når man går fra limousinen til garderoben. You know, det hårde liv;)
Her ser I Chanel-frakken, som den er blevet stylet og fotograferet i diverse modeblade denne sæson...

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET































Ingen kommentarer:

Send en kommentar