onsdag den 7. oktober 2015

Lørdag i sort tætsiddende kjole


Bum bum... Vi skulle i lørdags til min nieces 13 års fødselsdag (så gammel hun bliver, suk suk), og det er jo en festlig ting, selvom jeg er klædt helt i sort:) 
Jeg købte denne H&M Divided kjole for en uges tid siden for nogle rester af et gavekort, og den er hurtig blevet en favorit. Der er ikke noget så dejligt, som bare lige at kaste en kjole over hovedet og bum, så er man påklædt, og denne er dejlig også fordi den har halvhøj hals og lange ærmer. Det er rart på koldere efterårsdage... Det er helt fint, at den sidder tæt. Det er faktisk rart, og jeg føler mig egentlig også okay slank i forhold til, at kroppens form bliver tyderligere end i noget mere løst og oversize, men på billederne ser jeg dog lidt mere robust ud end jeg føler mig i den. 
Kjolen kostede 180 kroner, og den kan sikkert stadig købes i H&M. Se, nu følte jeg mig som en rigtig modeblogger! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar