torsdag den 11. februar 2016

Moosgaard tvillingerne i fransk Numéro


Jeg ved ikke hvem, der er hvem, når jeg ser de to danske tvillinger Cecilie og Amalie Moosgaard, der lige nu har succes som modeller efter at have gået shows for Prada og Miu Miu og været i magasiner som Love og her Numéro. Om de faktisk er identiske tvillinger, ved jeg ikke, men jeg gætter på det, for de ligner hinanden på en prik. 
Der er faktisk en lille tvillingeting i modelverdenen lige nu, da Moosgaard-tvillingerne ikke er de eneste søstre, der bookes sammen. Odette og Lia Pavlova har også stor succes og ligner hinanden på en prik. Ruth og May Bell ligner ligeledes hinanden, men lige nu kan man adskille dem ved at Ruth har helt kort hår. 
Det er svært ikke at være fascineret af tvillinger. Jeg kigger altid to gange, når jeg på gaden ser to identiske mennesker sammen. Jeg tænker, at det også må være ret fantastisk at have en tvilling - man er lidt mindre alene i verden. Jeg ville i hvert fald gerne have haft en tvilling, også selvom man måske ville have været den lidt mindre heldige, talentfulde og upopulære af de to. For det må nogle gange være lidt hårdt - at man blive sammenlignet konstant og måske hele tiden er den, der bliver fundet for let? Det virker nu til, at man tvillinger ser sig selv som en del af et team fremfor at se den anden som sin konkurrent. Anyways, enough of me going bla bla bla... Her kommer modeserien fra Numéro....

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET










Ingen kommentarer:

Send en kommentar