torsdag den 28. marts 2019

Skjorte med CHA og NEL på lommerne fra Chanel


Denne sæson og næste sæson kommer vi nok til at se en masse tributes til netop afdøde Karl Lagerfeld. Han sidste ss-kollektion ser vi netop nu i modebladene, og forsider og editorials handler allerede nu rigtig meget om Karl og hans store aftryk på moden og modeverdenen. Når man tænker på, hvor lang tid i forvejen magasiner og modeserier er planlagt, så tænker jeg, at vi kun har set toppen af isbjerget. Jeg var trist, da jeg læste om hans død og lidt i chok. Jeg kunne næsten fornemme, at han nærmede sig en pensionering fra Chanel og Fendi, da man har haft shows i Paris, der plejede at være i andre lande, og han et par gange ikke har været til stede til at tage et buk til sidst efter et show, men at han skulle dø, var jeg ikke forberedt på. End of an era, må man sige.

Her skal vi se den hidtil mest populære style fra ss19-kollektionen - en cropped boxy skjorte med CHA og NEL på de to brystlommer.


SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET







































Ingen kommentarer:

Send en kommentar