tirsdag den 13. september 2016

Telephones: Remember landlines?



Man ved, at fastnettelefoner for alvor er ude i kulden, når ens teknologiforskrækkede mor lige pludselig også hellere vil nøjes med en mobiltelefon og selv tager initiativ til at droppe fastnet. Det skete i sidste måned, og nu må man sige, at min mor er lige så meget med som alle andre med iphone, ipad og ingen fastnet. Jeg er lidt stolt, fordi jeg har lært hende at bruge en masse ting, som hun har stor glæde af. Min mor synes ikke, at computere og mobiler er sjove, men hun kan godt lide de ting, der gør ting lettere. 
Jeg er vokset op med fastnet, men jeg har aldrig i min tid som udeboende haft en fastentstelefon, så jeg er i sådan en alder, hvor ingen af delene har været eksotiske nogensinde, men overgangen til mobil blev meget naturlig for mig.
Anyways, dette indlæg er både en hyldest og et farvel til fastnetteleoner. Ikke at de forsvinder helt i moden. Der er stadig betydelig flere modeserier med "gammeldaws" telefoner end nymodens mobiler. Det giver billedet mere autencitet og nostalgi med fastnettelefoner frem for en smart phone.

Enjoy for old time sake!

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET
























Ingen kommentarer:

Send en kommentar