søndag den 20. november 2016

It's raining


Sikke et møgvejr i dag. Jeg er på Fanø, og det regner og blæser og er koldt og træls. I går var jeg til fødselsdag hos min nevø i Holsted, og da vi kørte hjem om aftenen ramte vi et lyn-og tordenvejr med hagl og ekstrem vind, som jeg sjældent har oplevet. Det var lidt en udfordring at køre bil, men det gik. Da vi nåede Esbjerg Havn, havde vinden til gengæld lagt sig og der var helt stille. I sandhed, stilhed efter stormen. Ret specielt. 
Jeg skal heldigvis "bare" læse i dag, så dårligt vejr fungerer i virkeligheden godt nok for mig, men jeg tænkte alligevel at "fejre" regnvejret med lidt mode og modefotografi, der viser regn (i hvert fald vand i luften). 


SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET
























Ingen kommentarer:

Send en kommentar