lørdag den 31. december 2016

BTW - tøj fra en af juledagene, hvor vi bare slappede af...


 Jeg har virkelig ikke mange billeder af mig selv fra julen. Selv ikke fra min mormors 100 års fødselsdag, hvor jeg kun har to billeder af mig selv, hvor jeg sidder ned ved bordet og hvor billederne er så mørke, at de ikke kan bruges til så meget... Suk.
Men en gang bad jeg min mor tage et billede, som jeg tænkte kunne bruges på bloggen, og det var en helt almindelig dag i juledagene, hvor der vist ingen planer var. Jeg var afslappet klædt i tøj, der ikke strammer for mig oven på julemaven og mine ekstra 2016-kilo:( Jeg har en stribet COS-bluse på og ovenover har jeg en Vila-trøje, som desværre er krympet så meget i vask (selvom jeg har vasket den mange gange før på samme temperatur), at jeg nu kun kan bruge den over andre trøjer mindre jeg kan lide at fryse/vise mave. Nederdelen er fra Isabel Marant og skoene er fra Lanvin - begge second hand. Mit hår er stadig halvvådt, og jeg har ikke makeup på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar