torsdag den 1. december 2016

Nytårskjoleshopping



Jeg ved ikke engang, om jeg kommer til at fejre sjovt nytår i år, for jeg har første deadline for mit speciale 2. januar. Jeg er ikke sikker på, at jeg når at lave det færdigt, og hvis jeg ikke er tæt på nytårsaften, så kan jeg lige så godt feste... Hvis jeg er tæt på, så er det nok tidligt i seng og op og skrive næste dag...
Måske netop fordi jeg måske IKKE får lov at fejre nytår med manér, så er nytårskjoleshopping endnu mere tiltrækkende, for man vil ha, hvad man ikke kan få?!?!! 

Når jeg tænker nytårskjoler (eller nytårsoutfit), så tænker jeg ikke the perfect dress. Jeg tænker, at den skal være glimmer, pailletter, metallic eller ligneden. Den skal være festlig og hellere fjollegrim end lidt for nydelig. Nydelig kan man gå efter til familiefester. 
Jeg er egentlig heller ikke til sexet og vulgær. Højst ironisk sexet, fordi that's me - jeg blev voksen, da Bridget Jones var et hit:S 
Hvis stropkjoler bliver for kolde, så kan man tage en trøje under. En sort rullekrave, hvis det skal være sofistikere. En hvid t-shirt, hvis man vil mindes dengang det og Spice Girls var det hippeste for unge piger.. 

Anyhoodles, jeg har fundet lidt eksempler på nytårstøj.
Kjolerne øverst er altsammen fra Topshop. 

 ^Topshop
 ^Topshop

 ^Zalando

^Zara

Ingen kommentarer:

Send en kommentar