fredag den 13. januar 2017

I want: Blomstret H&M Trend jakke


Nu begynder de at komme - den type jakke, som jeg forgæves ledte efter i efteråret... og lige nu kan jeg næsten ikke købe flere jakker, for jeg har fået fire i det sidste halve år. Suk. 
Denne jakke er kort, men vid, har krave og så synes jeg, at det er superfint med det blomstrede mønster. Jeg var jo glad for Miu Miu-jakkerne i ss16 (se bla her) samt ikke mindst aw16-sæsonen, som var fyldt med blomster. Fc gad jeg godt have Bob-jakken, fordi min førstefødte søn (!!) skal hedde Bob. Se her.

Jeg fik vist aldrig lavet et regulært indlæg om den jakke, jeg gerne vil have, men jeg har vist andre jakker med samme snit. Fx var jeg for en måned siden helt vild med denne Zara-jakke, men det var jul, og så skulle man bruge penge på gaver og blot håbe på, at nogen kunne læse ens tanker...

Nå, men lige nu vil jeg gerne have denne H&M-jakke. Jeg burde prøve den og "håbe" på, at den ikke klæder mig (den kunne måske var for lang?) eller bare er for dårlig kvalitet, men omvendt er det farligt, hvis den er pæn. Den koster 500 kroner. En okay pris i forhold til andre mærker, men stadig lidt for meget for en som mig, der skal spare, hvorfor alt er dyrt. Plus: Jeg skal ikke købe kolde, sommerjakker lige nu!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar