søndag den 8. januar 2017

Smoking in photos


Det er forkert, farligt, lugter og dårligt for alting, I know, and don't do it, kids, men damn, det ser også bare ås godt ud på billeder. Jeg taler om rygning. Måske har min opdragelse ikke været god nok, men jeg finder rygning sexet. Jeg finder det også ildelugtende og irriterende til hverdag, men jeg ryger selv til fester, fordi det føles godt i sociale situationer og sammen med alkohol. Det er afslappende. 
Anyhoodles, det er en dårlig vane.
Der er nok dem, der mener, at disse billeder æstetiserer rygning og virker inviterende frem for afskrækkende, og ja, det gør det nok også, men hvis I har det sådan, så lad være med at trykke se mere herunder og skynd jer væk fra mit site. Lad mig foreslå en omgang kattevideoer på youtube eller søde geder på instagram som detox!!!

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET
























Ingen kommentarer:

Send en kommentar