fredag den 26. maj 2017

Me walking on Nanjing pedestrian street in Shanghai



Vi var i Shanghai i weekenden og jeg har ikke mange billeder af mig selv, fordi jeg var fotografen. Her tog Bjarke dog et billede af mig med mobiltelefonen, hvor vi er på vej ned til The Bund første aften for at se den flotte skyline over Pudong om aftenen. Der er koldere i Shanghai end i Beijing, hvilket betød at jeg kunne få lov til at tage langærmet skjorte og bukser på om aftenen, hvilket er rart, når man bedst kan lide at dække sig lidt til:) Man kan ikke se mit tøj så godt, men jeg har en Kenzo x H&M-skjorte på og mine pt yndlingsbukser fra COS, som desværre har fået en plet (ligesom alt mig tøj:S). Mine sko er fra Asos og er også ret slidte. Det samme er min Bally-taske, der har set bedre dage. 
Billedet er lidt sløret, fordi 1 )mobilkamera 2) aften. Sådan er det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar