fredag den 26. maj 2017

Metallic kjoler eller skørt fra Saint Laurent


Det er fredag! For mig i Beijing betyder det bytur - og jeg glæder mig, for Bjarke og jeg er alene igen efter familiebesøg, så vi skal til en "smart" bydel, jeg ikke har været i, og her skal vi spise godt, drikke cocktails og på klub. Jeg har stadig mest været i Wudaokou i Beijing, hvor Bjarke bor, så det at skulle et andet sted hen bliver godt. Jeg skal også snart til at selv at gå på opdagelse igen, men efter Shanghai og så muren i tirsdags plus 2 ugers besøg har efterladt mig fuldstændig udmattet og brugt, så jeg har lavet så lidt som muligt og sovet sindssygt meget de sidste par dage, men i dag vågnede jeg veludhvilet og jeg er klar.
Jeg har ikke så meget smart tøj med, så mit festtøj er so so, og jeg bliver måske snart nødt til at tage ud og shoppe sommertøj (ja, det er lidt et mas, for små kinesiske størrelser og kinesisk betjening gør det lidt til en hurdle at tage hul på, men måske er det sjovt nok at shoppe, når jeg først kommer i gang?), for nu er der kommet grimme pletter på mine yndlingshorts, som jeg ikke kan få af, og jeg har ikke så meget tøj med fra Danmark beregnet til +30 grader. Jeg er meget kropsbevidst her i Beijing, hvor der er så mange petite smukke kinesiske piger, hvor jeg føler mig lidt som en pæreformet hval ved siden af plus jeg ikke har det så godt med min hud i ansigtet. Udover bumser og sår, så er der også en del ar og misfarvninger efter gamle urenheder, og det gør mig også ekstra selvbevidst. Anyways, det skal nok bliver godt nok i aften alligevel. Et par cocktails og min selvtillid er på toppen igen;)

Her er det fredagssikre metallic looks fra Saint Laurent!


SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET














































Ingen kommentarer:

Send en kommentar