tirsdag den 18. august 2009

Hvid kjole, sort bælte







Man kan sige kærligheden til sort/hvide kjoler begyndte, da jeg var helt lille og så My Fair Lady lidt for tit - fordi Audrey Hepburn var gudesmuk og havde de smukkeste kjoler på. Jeg elskede, når hun skulle med til Ascotløbet og ankom i den i mine børneøjne helt vidunderlige kjole, som I kan se på første billede. Lidt over the top for min smag i dag, men farverne holder stadig. Jeg sukker derfor også altid og evigt over klassisk Chanel - som alle andre piger naturligvis - som for det meste holder farverne i sort og hvidt. Jeg regner desuden med at lave et indlæg om skuespillerinden Diane Krugers virkelig fine sort/hvide stil og et om.. vintage/gammeldags/viktorianske hvide kjoler (whatever...), men her er det bare helt plain hvide kjoler med sort bælte, som er resultatet af en hurtig googlesøgning. Jeg er vild med kombinationen, selvom stylingen ikke er helt liiiige i øjet på nogen af billederne her (Indrømmet: The real chanel outfit på billede fire er tæt på!). Den sidste kjole er fin, mens bæltet er lidt for meget. Men jeg tror, at jeg er lidt opsat på at finde en hvid kjole.. Fortsættelse følger (av, hvilken spænding!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar