onsdag den 19. august 2009

Shoe me love!



Jeg har de samme bukser på i dag som igår, fordi de er så rare. De har været natbukser i mange år, men med et bælte i maven synes jeg godt, at de kan bruges til hverdag. De ligner da lidt noget man har set i butikkerne og på andre blogs. Skoene er mine første dyre sko (dvs. de kostede vist 700kr eller 900kr af mærket Sophie Schnoor, og det vil nogle hardcore fashionistaer sikkert ikke betegne som dyre sko, men dengang var det helt enormt pricey for en provinsgymnasiepige som mig!!) endda købt på overtræk, og jeg havde hjertebanken og dårlig samvittighed hele vejen hjem, men nu har jeg haft dem i seks år, de er blevet brugt godt, jeg er aldrig blevet trætte af dem og jeg har fået utrolig mange komplimenter for dem af andre piger. De er meget slidte nu, men i disse recessionstider må ting velsagtens gerne se brugte ud!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar