onsdag den 19. august 2009

Lissy Trullie









Model gone rockstar, high-heeled butch, tomboy fashionista, peter pan doing whickey - kært barn har mange navne, men god smag har hun, Lissy Trullie, og rock'n'roll attituden sælger hun godt, så jeg er svært tilfreds. Hun har en dyb lidt hæs stemme, det er ligeudaflandevejen indierock, men det er ikke elendigt. Det er ok (siger jeg overrasket), men ok, jeg er faldet for hendes stil. Hun er apparently gay, og hvis jeg ellers havde været til mit eget køn, forstår jeg pludselig ideen med korthårede drengepiger. Hun er hot stuff. I hvert fald cool. Men altså, sammen med Pip Brown alias Ladyhawke og Elly Jackson fra La Roux er hun stærk inspiration, hvis man er til trashy, androgynt 80'er rocknroll - og det er jeg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar