lørdag den 12. december 2009

Rihanna rockin'



Min veninde og jeg kom til at snakke om Rihanna i går, som vi syntes var ret så cool. Ikke sådan at vi gerne vil have hendes tøj, men sådan at hun som den superstar, hun er, ser mega sej ud. Hun skifter frisure som vi andre skifter underbukser og hendes frisurer er dælme lige i øjet. Hendes babyface får med undercut og assymmetri lidt kant og hendes r'n'b sødsuppe bliver lakeret med en omgang rock. Ikke dårligt...
Ingen af os bryder os i øvrigt om hendes musik, selvom jeg har haft Russian Roulette i hovedet et par gange blandt andet efter hendes optræden til SNL, hvor hun var iført brynje!!!?
Anyhoodles, man behøver ikke høre på hende, men kan nøjes med at se på hende!!

2 kommentarer:

  1. Helt enig :-D Musikken er ikke lige min smag, men hun er simpelthen for cool i det ene Grace Jones inspirerede outfit efter det næste... Ved ikke om jeg vil kalde hendes stil for original, for er ret sikker på at der står en hel hær af stylister bag + kassen til at købe alt det rigtige, men damn, hun bærer det sgu som om at hun mener det. Og slipper godt afsted med det! Elsker hendes outfits i den nye "Russian roulette" video og i "Rehab" videoen, som jeg også nogen gange ser, bare for at glo på hendes tøj...

    SvarSlet