søndag den 28. februar 2010

Søndagsbaskere

Lad os se på søndagsfemmeren:

Datarock: Fa Fa Fa  - der gik nostalgi i musikvalget i går. For min kæreste er det højskoleminder, for mig er det...hm... Hvidovre-minder, hvor jeg boede i en periode. Men fedt nummer.

Brandy feat Kanye West: Talk about our love - hip hop/n'n'b er cool burger og var det helt store hit i nattens formidable You Tube-game: You pick, I pick, you pick, ...

David Bowie: Sound and vision - så blev det lyttet til Bowie i den her uge. Så skal han da også med på listen.

Pantha Du Prince: Bohemian Forest - så fik jeg fat i det nye album Black Noise. Jeg har før skrevet om Noah Lennonw/Panda Bear-samarbejdet på nummeret Stick to My Side. Resten af albummet er instrumentalt, men ret fedt og stemningsfuldt.

The Monks: Monk Time - Rock'n' roll har været big this week.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar