mandag den 10. maj 2010

France Gall

Jeg har endnu ikke set den aktuelle Gainsbourg-film, men her bliver man blandt andet blive præsenteret for France Gall, der var én af de mange smukke kvindelige sangerinder, som Serge charmerede (af andre kan nævnes überbaben Brigitte Bardot, naturligt smukke Jane Birken og sexede Juliette Greco). Jeg har hørt meget blandet om filmen, men jeg glæder mig til at se den ikke desto mindre. Om ikke andet for at se portrætteringen af alle disse franske popikoner.
France Gall er bestemt en yndig pige, men jeg er især faldet for dette albumcover, hvor hår og makeup ganske enkelt er fantastisk. Jeg elsker også kjolens sarte grønne farve. Det må være dagens inspiration.

// The inspiration of the day is this album cover of the lovely France Gall. I love her hair and makeup and the delicate green colour of her dress. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar