torsdag den 20. maj 2010

Karen Walker SS10

Karen Walker har lavet en skøn kollektion denne sommer, som ganske vist ikke skriger op og råber: hype me! På den anden side  er den lige mig. Jeg elsker mørkeblå, striber og kernelæder. Jeg tiltrækkes altid af netop disse materialer og farver, når jeg shopper - lige nu er mine tre primære jakker fx mørkeblå og kunne have været med i denne kollektion. Jeg elsker, at man med denne kollektion straks tænker hav, strand, både, sømand, sommer!! Jeg elsker, at det er en feminin kollektion, men uden prinsessenykker og pyntepigetendenser. Jeg kan lide, at den er ung og let og kan bæres af alle og allesteder. Det er ikke for fint til supermarkedet, men heller ikke for sloppy til fest. Jeg kan lide, at den er cool, men ikke skriger fashionista eller modeblogger (I know!). Jeg er fan.

// This collection is one of my favorites this summer in the category of wearable clothes. I love marine blue, stripes and brown leather. Looking at it I think of the sea, the beach, boats - well, summer!! It's feminine but in a casual way. You can wear it everywhere and everyday. 
I think the looks I picked are cool but I like that they don't scream fashionista or fashion blogger (I know!). I'm a fan.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar