søndag den 9. maj 2010

Søndag

Denne uges musik / Music of the week

Caribou: Hannibal
 - fordi jeg har lyst til at høre nummeret igen og igen. Det er lækkert houset.
Real Estate: Suburban Dogs
- fordi Real Estate har lavet et yndlingsagtigtalbum og pt er dette mit yndlingsnummer på pladen.
La Roux: Tigerlily
- fordi jeg tilsyneladende aldrig bliver helt træt af dette synthpopband, og fik decideret craving efter at høre lige præcis dette nummer et par gange i ugens løb.
Karen O and the Kids: Worried Shoes
- fordi Bjarke og jeg så Where The Wild Things Are i denne uge. Den var sød og jeg fældede en tåre til sidst, og så elskede jeg i øvrigt Karen O's fine soundtrack.
Avi Buffalo: Where's your dirty mind?
 - fordi vi har hørt Avi Buffalo hele ugen - Bjarke er nemlig også blevet rigtig begejstret for debutalbummet. Jeg er ved at være lidt træt efterhånden (jeg skal helst ikke høre det samme album to dage i træk, så knækker det for mig), men dette nummer er stadig fantastisk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar