fredag den 14. maj 2010

Totalindretning










































Jeg er helt vild med denne serie. Jeg elsker, at modellen Esther De Jong poserer i dette 70'er/retro/totalindrettet hjem, som minder mig om mine forældres sommerhus og mine bedsteforældres sommerlejligheder på Fanø. Særligt lejlighederne er nogle fantastiske tidslommer, hvor der ikke er blevet ændret på selv den mindste detalje de sidste 40 år. Farverne, tæpperne, køkkenet. Det er (næsten) det samme. Og det er SÅ cool.
Go Vogue Nippon!!

I love this editorial. I love the decor which is like my grand parents' summer apartments on Fanø. When I walk into their apratments it's like walking in to a place 40 years ago - nothing has changed. 
It is so cool and I love it.


source: fashiongonerogue

Ingen kommentarer:

Send en kommentar