lørdag den 15. maj 2010

great fun

Jeg endte i går til fest i kollegiets slyngelstue med gratis gin & tonic, selvom jeg i første omgang brugte det meste af aftenen på at ærgre mig over, at folk er gået i eksamensmodus, og derfor er frygtelig kedelige. Jeg elsker sådan set aftener alene, men ikke fredag aften. Fredag er den aften iugen, hvor der SKAL ske something fun.
(Hvorfor jeg ser sur ud på billedet, skal jeg ikke kunne sige. Jeg er for så vidt i vældig fint humør, da billedet bliver taget.)


// This is from yesterday. I went to a party with free gin and tonic. That's how I like it.
I love this no name shirt. It is hard to see but it has a lot of small dots on it and a tied bow in the front. It is perfect to wear when you aren't sure whether to dress for party or just be casual. It works sort of both ways.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar