lørdag den 28. august 2010

saturday


Billedet er af frygtelig kvalitet, hvilket er ærgerligt. Jeg synes nemlig, at jeg ser meget sød ud i dag - og hvor tit sker det lige?
Bæltet er egentlig en taskerem, men da jeg synes, at det er en superflot farve, var jeg glad, da jeg opdagede, at det kunne bruges som bælte. Skoene er mine all time yndlings genbrugssko, fundet af min søde str 37 veninde. Hun kunne ikke selv passe dem, men kunne simpelthen ikke lade dem stå i butikken. Det er dælme godt venskab!

Derudover har jeg prøvet mig med en form for midterskildning i dag, hvilket ikke helt lykkedes. Mit hår har en dum hvirvel, som hver dag er en udfordring at arbejde med. Hvem har sagt, at livet er let?
Nå nu er det vist tid til at stikke længere op ad vejen, hvor kæresten og ven laver mad og ser fodbold;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar