onsdag den 18. maj 2011

5 af de seneste film, jeg har set





Dramaet Crazy Heart med Jeff Bridges og Maggie Gyllenhaal / Kubricks mesterværk Eyes Wide Shut med Tom Cruise og Nicole Kidman / Thrilleren/krimien Identity med John Cusack, Ray Liotta, Amanda Peet m.fl / Spændingsfilmen The Next Three Days (remake af den franske Pour Elle) med Russel Crowe og Elizabeth Banks / Sci-Fi-filmen Tron: The Legacy med Jeff Bridges og Olivia Wilde

Alle anbefalelsesværdige af den ene eller den anden grund.
Ps. jeg har pt problemer med at finde gode film, som jeg ikke allerede har set. Hjælp mig gerne!

4 kommentarer:

  1. "The Burning Plain"? Arriga-manus, som i 21 Grams og Babel, men nu med Arriga som instruktør (og ikke Iñárritu). Der er nogle fine ting i den, og så er den i stil med Babels manus ikke retlinet kronologisk, men til gengæld mindre kompliceret.

    SvarSlet
  2. thanx, den vil jeg se nærmere på¨. Faktisk har jeg heller ikke set 21 Grams, selvom vi vist har den liggende. Kan være det snart er på tide at se den!

    SvarSlet
  3. Hvis du ikke har været der, kan jeg anbefale Quentin Tarantino (:

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet