tirsdag den 28. juni 2011

Moodboard #3

Jeg hyggede mig med at lave et nyt moodboard i går aftes, hvilket er genial non-brainy afslapning for mig. Jeg drømmer mig væk i et andet univers, hvor jeg kan være lige præcis den, jeg vil.
Jeg er lidt i retrostemning. Jeg er vild med langt naturligt hår - selv dansk leverpostejsfarvet hår! Jeg er vild med Eniko Mihalik i svenske Bon, store bløde hatte og den 70'er inspirerede stil. Både hippie, boheme og glam. Jeg er dog stadig vild med øjenmakeup med eyelinervinger og røde læber. Jeg er også vild med smokey eyes for den sags skyld. Jeg er faktisk vild med mange ting. Jeg ville ønske, at jeg var gigantisk rig og kunne gå ud og skifte hele min garderobe ud. Indtil da må jeg være kreativ med det, jeg allerede har;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar