fredag den 29. juli 2011

School girl style

Jeg har fejret tømmermænd i dag. I ved, jubii, ondt i hovedet og kvalme, det skal da fejres med cola og pizza (vi så en doku om stella mccartney, mens vi spiste, og mens jeg frådede en hel pizza, så jeg Stella spise en halv, hvor hun i øvrigt først havde suget det overskydende fedt af med en serviet.... følte mig lidt truck).
Men jeg har da været udenfor i dag. Pizzaen skulle jo hentes og cola skulle indkøbes.
Og i de 20 minutter, det så tog, så jeg sådan her ud. Det var perfekt vejr til knæstrømper, så det måtte jeg udnytte. Jeg elsker nemlig knæstrømper, men har lidt det samme problem med dem som med kortærmede sweatere. Hvornår skal man bruge dem?

skjorte monki / jakke zara / nederdel cos / strømper h&m / sko genbrug

Ingen kommentarer:

Send en kommentar