torsdag den 21. juli 2011

Stella McCartney Prefall



Det kan godt være, at det stadig er juli måned, og jeg stadig burde være mest interesseret i badetøj og solhatte, men jeg kan ikke længere vente med at kigge på efterårets mode. Jeg er blevet rigtig glad for Stella McCartneys prefall-kollektion. Den er afslappet og meget enkel samt let at bruge og kombinere. Der er mange gode farvekombinationer, men først og fremmest er tøjet simpelthen fantastisk flot skåret. Jeg kunne hoppe i det hele og føle mig rigtig lækker men ikke overdressed.

Maybe it's too soon to look at fall fashion since it's only July. However, I can't wait any longer. I really like Stella McCartney's prefall collection. It's very comfortable and casual, very simple and easy to use and combine. There are a lot of great color combinations and the clothes are simply beautifully cut. I want to wear it all. I would feel luxe but not overdressed. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar