onsdag den 24. august 2011

asha likes lookalikes

Hovedrollen i den nye serie på ABC Family The Lying Game, Alexandra Chando, ligner til forveksling hovedrollen i the CW's tv-serie Vampire Diaries, Nina Dobrev. Begge piger har dobbeltroller i serierne. Alexandra spiller de identiske tvillinger Sutton og Emma, mens Nina spiller teenageren Elena og hendes dobbeltgænger, en vampyr ved navn Katarina. Desuden har jeg læst, at Alexandra i sin tid også prøvede at få rollen som Elena, så de har mere end deres udseende tilfælles.
På billeder minder de i øvrigt mindre om hinanden end på film. Deres kropsprog og stemmer er identiske.
Begge piger er dygtige, og begge serier er guf for dem, der som mig, næsten ikke kan få nok af ungdomsdrama.

Jeg tror ikke, at jeg havde tænkt på, at Alicia Silverstone og Leighton Meester lignede hinanden, før jeg genså Clueless for et par uger siden. I virkeligheden tror jeg, at det er Cher Horowitz og Blair Waldorf, der ligner hinanden. De har samme ansigtudtryk og kropsprog. Ligheden var slående. Så selvom jeg også synes, at Leighton Meester nogle gange minder om Vanessa Paradis og andre gange Minka Kelly, så minder hun også om Alicia.

Nu hvor den tidligere fotomodel Gemma Ward er blevet skuespiller, så skulle man måske lave en film om tre søstre. Bare for at udnytte, at ligheden mellem disse tre piger er uhyggelig. Først er der Amanda Seyfried (f. 1985). Hun skulle spille storesøster. Dakota Fanning (f. 1994) er den yngste, mens Gemma Ward (f. 1987) er den mellemste. Hvis de mangler den fjerde søster, så kunne de caste Dakotas lillesøster Elle Fanning? Mange muligheder....

Hver gang, at jeg ser Michelle Monaghan, så tænker jeg på Liv Tyler. Underligt nok er ligheden mindre slående, når man ser to billeder af dem ved siden af hinanden, men stadigvæk.

Finde flere lookalikes her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar