fredag den 5. august 2011

parfumereklamer





Parfumereklamer virker helt vildt på mig, hvis de er gode. Jeg får en totalt craving efter ny parfume, når jeg ser disse reklamer. Den franske skuespillerinde Léa Seydoux er så fin i kampagnen for den nye Prada-parfume. Jeg elsker Charlotte Gainsbourg, og jeg elsker flakonen på Balenciaga-parfumen. Den kan da ikke andet end at være fantastisk, vel?
Jeg er har en svaghed for  Kirsten Dunst, der er skudt fuldstændig ude at proportioner, og når hun så samtidig poserer sammen med en løve, så har man da en vinder, ikke sandt?
Bottega Venetas første parfume ser lækker ud. Flakonen er enkelt og helt igennem perfekt. Ansigtet for duften er ingen ringere end det franske über-stilikon (vi snakker prisbelønnet af den franske stat for sin gode stil!) Inès de la Fressanges datter med det lige så seje navn Nine d'Urso.
Lara Stone for Tom Ford kan sælge mig alt, og jeg er synes, at smukke Mariacarla Boscono er Givenchy personified. Alle disse parfumer ville pynte hjemme hos mig. Jeg ville elske at have en stor duftgarderobe, men mange parfumer er måske også en lidt unødvendig luksus;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar