tirsdag den 22. november 2011

Hvad kan jeg lide lige nu?

  • Elsker Natalia Vodianovas øjenbryn.
  • Læbepomade. Jeg er særlig vild med Nuxe.
  • Cashmere. Det er blødt og dejligt og har et pænt navn. Cashmere... mmmm....
  • Kaffe. Masser af kaffe. Jeg glæder mig, når jeg går i seng om aftenen, til min morgenkaffe næste dag. 
  • Freja Beha. Jeg er fan. 
  • Jeg er helt færdig over Jennifer Egan: A Visit From A Goon Squad. Årets roman!!!
  • Bjarke, der foreslår natekspeditioner til havnen. I like!
  • Løst - skødesløst - hår.
  • En nyrepareret computer, som ikke længere larmer. Yay.
  • Kasketter og huer. Ville gerne se ud som Natasha Poly herunder!
  • Jeg vil gerne have en bøtte med Elizabeth Ardens Ceramide Gold Ultra Restorative Capsules til ansigt og hals. Det er et serum, hvor man kan se forbedringer allerede efter én nat. Jubiii.
  • Embryolisse i Magasin og på mit natbord. Og på mit ansigt.
  • Downton Abbey. God britisk tv-serie, der handler om en herregård i 1910'ernes England. Me love. 
  • Læser lige nu Pride & Prejudice for 3. gang... Jeg får aldrig nok af en omgang Darcy!
  • Elsker beauty editorials.
  • Kortspil. Især 500 og især når jeg vinder over Bjarke! 
  • Michael Fassbender!!
  • Ryan Gosling!!
  • Varm strik og sweatere, der dækker numsen.
  • Cola. Især når Coke Zero er på tilbud i Rema 1000.
  • Soundtracket til Drive. 
  • Alt i navy. Jeg elsker blå og jo mørkere, desto bedre.
  • Loafers. Pæne, praktiske sko. Jeg er meget begejstret.
  • Gløgg. Jeg elsker gløgg. Og nu er det snart gløggtid!!!
  • Kjoler i 1920'er stil og forestillingen om en awesome fest i roaring twenties-style. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar