onsdag den 7. december 2011

Midweek Music

Jeg forsømmer lidt mine musiklister her på bloggen, men her er nogle af de numre, som jeg lytter til i øjeblikket. Engang lavede jeg altid en liste hver søndag, hvorfor mine musiklister kategoriseres under sunday songs. De kan selvfølgelig godt tåle at blive lytte til på ugens andre dage;)

  • Mohammed Rafi: Jaan Pehechaan Ho
  • The Zombies: The Way I feel Inside
  • Giorgio Moroder: (Theme from) Midnight Express
  • Sonic Youth: Superstar
  • Nicolas Jaar: Time for Us
  • Modeselektor: Shipwreck
  • Echo & The Bunnymen: The Killing Moon
  • Devo: Gut Feeling
  • Ry Cooder: Paris, Texas
  • Melanie: Brand New Key
  • Drake: Crew Love
  • Billie Holiday: Easy Living
  • Feist: The bad in each other
  • Clint Mansell: Welcome to Lunar Industries
  • Electric Light Orchestra: Livin' Thing

Ingen kommentarer:

Send en kommentar