søndag den 18. december 2011

My Julefrokost Dress


I får lige to billeder af mig fra før gårsdagens julefrokost. Det første billede er taget med blitz og det andet uden, og jeg kan ikke lige bestemme mig for, hvad jeg bedst kan lide? Min kjole er fra H&M Trend købt i København for to år siden. Den er virkelig fin og en rigtig god festkjole. Jeg bruger den ikke tit, for jeg synes at den er for fin til en almindelig bytur.
Desværre ser den mindre pænt ud, når man spilder drinks ud over kjolen. Hvilket jeg gjorde i går (der er en grund til at sorte kjoler er populære). Det er heller så fedt, når ens (supposedly) kammerat kalder det for en natkjole... Men okay, da jeg kom hjem i nat, faldt jeg faktisk i søvn med kjolen på, og den fungerede overraskende godt som pyjamas...
Nå, dagen i dag skal bruges på.... a dinner and movie. Hjemme i sofaen, that is.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar