torsdag den 19. januar 2012

Chillaxing at home


Jeg elsker at hygge mig med mine "tendensindlæg", men ironisk nok går jeg ikke selv op i at være "i det sidste nye skrig". Jeg har ikke råd til at købe tøj særlig tit, og det gør nok, at man bliver påpasselig med at købe tøj, som kun dur i én sæson.

Hvis man går tilbage i tiden og ser på min stil i starten af bloggens levetid, så finder man lidt mere opfindsomhed. Men jeg tænker, at det måske siden dengang er blevet mere "moderne" at være simpelt påklædt og funktionel? Måske tager jeg fejl... Måske er jeg lige så meget et modedyr, som jeg altid har været?

Jeg købte disse bukser fra Topshop "Moto" i starten af måneden. Det er den model. som hedder Leigh, og de sidder som en drøm. Jeg går nærmest kun i dem for tiden. Sweatshirten er også fra Topshop. Simpel, praktisk og pæn. Mine lakloafers fra Zara har siddet fast under mine fødder siden november. Ingen smykker, og håret i en hestehale. No fuss.


Et lidt sløret billede, men jeg synes, at det er meget sødt. Bjarke fik mig til at grine, da han tog billedet. Nu skal vi lave pita og se The Walking Dead (min kæreste vil ikke se film og serier om vampyrer, men zombier er cool nok!!).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar