mandag den 23. januar 2012

Forårstendens: Den Moderne Gatsby

 Alberta Ferretti, Bottega Veneta, Calvin Klein og Marc Jacobs

Jeg har rambled' on and on hele efteråret om 1920'er inspirerede kjoler, at jeg allerede føler, at det er en gammel tendens. Men! Jeg er stadig vild med 1920'erne. Mange af disse kjoler er helt fantastiske. Snittet er perfekt til fest. Det er elegant og festligt, men det strammer ikke og er lige til at danse og drikke i hele natten.
Nogle har tolket 1920'erne løst og andre stramt.
Jeg glæder mig til masser af flotte kjoler hele foråret og sommeren. Jeg går ud fra, at også de gode highstreet forretninger laver nogle gode versioner. Jeg har en Vero Moda-kjole fra 2005 i et 1920'er snit, som jeg stadig bruger jævnligt. Den er velsagtens min mest benyttede festkjole og så fin.

 Gucci, Dries Van Noten, Oscar de la Renta og Chanel

 Ohne Titel, Just Cavalli, Jill Stuart og Etro

Roberto Cavalli, Ralph Lauren, Matthew Williamson og Gucci

Ingen kommentarer:

Send en kommentar