fredag den 13. januar 2012

Mmmm, Palm Springs


Jeg får aldrig nok af modeserier fra Palm Springs, California. Jeg havde nærmest en besættelse sidste år, så jeg har en kategori kaldet Palm Springs her på bloggen. Tjek det ud. Det er good stuff. Fotografi, arkitektur og mode. 

Jeg vil gerne til Palm Springs. Det er en by midt i ørkenen, som er kendt for mange ting. Hipstermæssigt er byen kendt for Coachella, som er en hypet musikfestival. I blogland er festivalen mest kendt som det sted, hvor man spotter alle de cool it-girls' festivalstil (tænk Alexa Chung, Kate Bosworth, Kirsten Dunst, Chloe Sevigny etc), som man så selv kan kopiere på Roskilde. Fun fun. Anyhoodles, modsat Roskilde så er vejret altid godt i Palm Springs, så hvis nogen vil invitere mig på festival in the US, så slår jeg til.  
BONUS: I år holdes festivalen i to weekender, så der er ingen undskyldning:)







Bette Franke i Harper's Bazaar via Fashion Gone Rogue.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar