torsdag den 1. marts 2012

fire danskere for balenciaga


Paris Fashion Week er i gang. Balenciaga har præsenteret deres efterårskollektion i dag, mens Dries Van Noten viste i går. To højdepunkter... Hos Balenciaga var hele fire danske modeller på catwalken: Nadja Bender, Julier Bugge (som åbnede og var en world wide exclusive; og ja, det er Julier med r), Caroline Brasch-Nielsen og Josephine Skriver. Vi er glade, er vi;) Balenciaga må være vild med danske piger. I foråret kampagne er to danskere med, Juliane og Kirstin, men ingen af dem går shows... endnu. Det er jo unge mennesker, sådan nogle modeller. Når jeg kigger på billederne ovenover, så forstår jeg ikke, at flere af dem stadig er teenagere. Jeg synes, at de ser enormt voksne ud. Jeg føler mig ikke selv halv så voksen, som de ser ud, men jeg nærmer mig hastigt dobbelt så gammel;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar