fredag den 29. juni 2012

Arkitektur på havnen


Egentlig er jeg på lige nu Fanøog hygger med mine forældre, mens disse billeder er fra Aarhus. Men noget som Fanø og Aarhus har tilfælles er vandet. Jeg SKAL bo tæt på kysten, for vand - havet - gør mig glad. Sådan lidt smålykkelig.
Faktisk kunne jeg - såfremt der står Aarhus på min fremtid - godt forestille mig at bo i noget af nybyggeriet ved Aarhus Havn. Jeg er især vild med bygningen til venstre, fordi det ligner et cruise skib. Normalt er jeg til gammelt og romantisk, når det kommer til boliger, men moderne arkitektur gør noget ved mig (jeg er også én af dem, som hygger mig i Ørestaden mellem alle de store glashuse!).
Lad os komme lidt tættere på!
^Wow, se alle de vandmænd
Jep, ligesom i København er det moderne med kanaler mellem de store boliger
^Der er noget sejt over byggepladser. Gad vide hvad der skal bygges her??
^Jeg var på cruise i Caribbien i 2002. Denne bygming minder totalt over det skib, vi sejlede med.
^For enden.
^Fra en anden side!

 
^Her er de ved at bygge Isbjerget!
^Det er altså lidt sejt.
^Mellem bygningerne og vandet i baggrunden
^I Skal se alle de billeder, jeg tog!!!

 
^Der er er flere bygninger på havnen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar