tirsdag den 26. juni 2012

chillax man!


Der er mange ting galt med disse to billeder. Ja, vi tager et billede af mig med en meget smuk container i baggrunden! Ja, jeg har et helt hvidt ansigt. 

Anyways, jeg er i chill mode i dag, så jeg har ligget i sengen og læst i magasiner, sovet og siddet krøllet sammen i en lænestol med tæppe og tv-serier (Castle, Episodes), så dette billede er fra min eneste udendørsekspedition i dag. Jeg var i Rema for at  handle ind til aftensmad. Crazy.

Jeg syneds, at det er godt at inkludere billeder af mig på bloggen i mit chill-tøj, for det er det mest "ægte" billede af min daglige stil. Det er nærmest kun til fester, at jeg rigtig overvejer tøj og styling. På de fleste hverdage tager jeg det i skabet, der umiddelbart tiltaler mig og som - meget vigtigt - virker behageligt. Jeg skifter de varme trøjer flere gange i løbet af dagen. Så fryser jeg måske og finder en varm trøje (ofte på gulvet i soveværelset). Så sveder jeg og smider trøjen på sofaen. Så fryser jeg igen og finder en ny trøje i skabet og måske et halstørklæde (jeg er et rodehoved) Og så videre.. 

Cardiganen, som jeg har på her, er over fem år gammel og fra H&M. Jeg bruger den virkelig tit, så godt køb, dér. T-shirten er egentlig en maxikjole fra Acne, som jeg har klippet kortere, da der var absurd mange huller i "skørtet" allerede efter én gangs brug. Jeg er helt ærlig meget uforståelig over for Acne-hypen. Mine erfaringer er lunkne. Det er dyrt, men kvaliteten er gennemsnitlig og i dette tilfælde decideret dårlig. Heldigvis var kjolen købt på 70 % udsalg, så skuffelsen har været medgørlig. 
(Acnes signaturstil er i øvrigt ikke lige mig, men den tager vi en anden dag). 

Min hat er fra Gina Tricot. Den er for længst formløs, da kvaliteten er... ja, Gina Tricot, men jeg føler mig godt tilpas med den på. Med hatte kan jeg hurtigt føle mig klædt ud, men denne er bare rar.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar