lørdag den 30. juni 2012

Endnu et indlæg fra havnen


Der er ikke mange læsere i disse dage. Måske er det ferietid? Roskilde-tid? Studentertid?

Jeg er jo selv på miniferie hos forældrene, så jeg får heller ikke selv læse blogs... De sidste par indlæg er halvplanlagte hjemmefra. Det er også derfor, at der er så mange billeder fra havnen i Aarhus.
Her er det sidste indlæg fra turen i onsdags.
JEG ELSKER HAVNEN. Undskyld, jeg kan ikke lade være. ELSKER.


Øverst er det Bjarke. Stadig med langt hår på dette billede. Han fik klippet sit hår dagen efter dette billede. Jeg har IKKE set det endnu (bortset fra sløret mms). Gad vide om han er lige så pæn nu? Han er pæn her. Også selv han rynker næser og siger, "lad være med at tage billeder, dumlings!"

Vandmænd. Brandmænd. Totalt ulæks. Og sejt.

Hvad rimer på kærlighed? Træbåde!
Kajakpolobane? Eller noget i den dur? Jeg gad gerne prøve!
Båd!
Mere båd!
Retro-resto. En rigtig tidslomme. We like.
Man skal da have sig en møffe!?
Fantastisk fiskeforretning. Selv Bjarke, der hader fisk, elskede forretningen.
Vin-to-go? Så er det her.
Jeg gad megagfodt prøve en vandscooter. Er det luxe eller prolle... jeg ved det ikke?? men mon ikke det er sjovt?
Bjarke igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar