tirsdag den 3. juli 2012

Givenchy Nightingale


Jeg er blevet lidt hooked på at finde en stor/mellemstor sort taske, og lige nu er jeg lidt vild med den moderne klassiker Nightingale fra Givenchy. Den er god til shopping, korte rejser, skoletaske, gåture i uforudsigeligt vejr - der er plads til en ekstra trøje.....Øverst er det Ashey Olsen, der fremviser den vældig fint. . 
Jeg er lidt usikker på, om jeg synes, at den er for logo-agtig? Jeg kan ikke lide, når andre kan lidt for nemt kan se, at man har en hundedyr taske... Men da jeg alligevel ikke har penge til dyre tasker lige nu, kan jeg gratis drømme...



Her er der et close up af tasken. Jeg tror, at den kommer i flere udgaver. Jeg er ikke så meget inde i "it-tasker", så jeg kan ikke sige så meget andet end at denne udgave er pæn.


Pæn og praktisk. Og upraktiskt dyr. Den er MEGET dyr. Jeg ville lede efter den brugt... Så får den også lidt pæn slitage. Nye tasker er sjældent lige så pæne som brugte...


Her er det Rihanna, der har tasken i en anden farve, samt Hillary Duff, der har en sort udgave med guldlogo.


Lad os lige slutte af med Ashley Olsen igen. Hun sælger tasken godt:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar